Při vedení účetní agendy využíváme naše kancelářské prostory, nebo v případě nezbytnosti též kanceláře klienta.

Nejsme limitováni používaným ekonomickým software. V případě vašeho zájmu bude veškerá agenda vedena na ERP, který bude individuálně naimplementován pro vaše potřeby a do kterého budete mít on-line přístup. Druhou možností je provádění účetních prací na vašem ERP. Není pro nás překážkou vést účetní agendu například v SAP R3 či Infor Lawson.

Nedílnou součástí dodávky účetních služeb je příprava reportů dle požadavku klienta i provádění kontrolních prací požadovaných vedením společnosti zákazníka či jeho mateřskou společností. Komunikace v aglickém či německém jazyce pro nás není vůbec žádnou překážkou.

V oblasti účetních služeb nabízíme:

  • vedení účetnictví

  • v případě používání našeho ERP i on-line přístup

  • metodickou pomoc

  • rekonstrukce účetní agendy

  • účetní supervize (externí hlavní účetní u klienta)

  • kontrola zpracování účetnictví, odborný dohled nad pracovníky ve firmě klienta

  • zpracování účetních výkazů

  • vedení skladů včetně pomoci při provádění inventur

  • správu vašich finančních prostředků

  • zpracování účetní uzávěrky a závěrky

  • zastupování klienta při jednáních s úřady

Kontaktujte nás

V případě zájmu o spolupráci s naší společností nás kontaktujte a my se Vám obratem ruky ozveme.

petr@intergest.cz