Mzdová agenda probíhá měsíčně na našem softwaru a v našich kancelářích.

Na základě podkladů od klienta dodaných elektronicky či mailem jsou zpracovány mzdy příslušného měsíce a poté zaslány klientovi podklady pro platbu a výplatní pásky. Současně jsou příslušným institucím odevzdány požadované dokumenty. Komunikace týkající se výpočtu mezd a předávání výplatních pásek podléhá přísným předpisům o utajení dat. Veškerý personál je vázán klauzulí o mlčenlivosti. Součástí zpracování mzdové agendy je vyřízení administrativy týkající se nástupu nových (příp. i zahraničních) pracovníků a ukončení pracovního poměru stávajících. V případě žádosti klienta také zajišťujeme výběrová řízení a poradenství v personální oblasti.

Nabízíme i zpracování mzdové agendy pro zahraniční pracovníky, kteří jsou českými daňovými rezidenty. Zajistíme jejich přihlášení k sociálnímu a zdravotnímu pojištění a na Úřadu práce při nástupu a ukončení jejich pracovního poměru, ať se jedná o občany EU nebo jiných zemí světa.

Další námi poskytované podpůrné služby ve mzdové agendě:

  • kontrola nastavení mzdového systému

  • sledování změn předpisů a Zákoníku práce

  • kontrola pracovně-právních dokumentů a vnitropodnikových předpisů ve vztahu k výpočtu mezd

Kontaktujte nás

V případě zájmu o spolupráci s naší společností nás kontaktujte a my se Vám obratem ruky ozveme.

petr@intergest.cz